sábado, 7 de febrero de 2009

Creus en el destí?



Realment existeix el destí? Estem predeterminats en la nostra vida? Personalment crec que no, que en cap lloc estava escrit que avui día 10 de febrer de 2009, jo estaría aqui a clase de filosofía llegint aquesta redacció. Ningú, cap típus de força ens obliga a actuar de cap manera, d'alguna manera, ens predestinem amb les nostres accions, m'explico: Si jo no faig els deures, quan arribi la clase, tindréun negatiu, però so jo els faig no pasarà res. Per això, no existeix destí sinó conseqüències, perquè com va dir William Shakespeare: "El destí són les cartes, però sóm nosaltres qui les juguem". Jo penso, si estem predeterminats, quina necessitat tenim de viure?, si la nostra data de mort i les nostres malalties, estan disposades, no faría falta que ens cuidessim, ni que ni que evitesim les situacions perilloses. Així, no deixis que les parques mitològiques gregues, cusin els fils de la teva vida, transformat en filater, i tegeix-te el teu pròpi futur.

No hay comentarios: